Hvad er Den Digitale Ordrebog?
Den digitale ordrebog er din mulighed for at få styr på og orden i din forretning, uden de store økonomiske forpligtelser up front. Kom hurtigt i gang, så du kan oprette ordrer, sende ordrebekræftelser ud, lave justeringer i dine ordrer, danne dig et overblik over dine bestillinger - alt sammen gennem ét login. Den digitale ordrebog er specialudviklet til at danne de perfekte rammer for catere. Bevar den personlige kundekontakt, samtidig med at det bliver nemt at administrere og have overblik over dine bestillinger.
Super fed, brugervenlig og intuitiv platform. Det var en smal sag for vores personale, i alle aldre, at lære systemet og kende. Fantastisk kundeservice og support fra Bo og teamet. De får de varmeste anbefalinger fra en restaurant, der laver a la carte, take-away og catering til 50.000+ gæster om året.
"
Don Sebastian Spanfelner, indehaver Tortilla Flats
Dine fordele
Basis eller Pro
Basis
0,00 DKK i oprettelse
Gratis
Ingen betaling nødvendig
Kernefunktioner
Opret dine ordrer digitalt
Gem produkter til genanvendelse
Opret nemt engangsprodukter og ydelser tilpasset den enkelt kunde
Et kontrolpanel hvor du administrerer alle dine ordrer og produkter
Nemt overblik over antal enheder (f.eks. Nytårsmenuer) der er solgt og evt. salgs-begrænsninger.
Mulighed for efterfølgende justering af ordrer og genudsende ordrebekræftelse
Tilføj kommentar på ordrer så alt er registreret ét sted.
Automatisk udsending af ordrebekræftelse via e-mail
Automatisk udsende bekræftelse på evt. aflysning via e-mail
Udsende tilberedningsvejledninger sammen med ordrebekræftelsen
Inddel dine ordrer i afdelinger ved hjælp af udleveringsstyring
Fri telefonsupport de første 14 dage
Fri support via e-mail
Standardrapporter: følgesedler, pakkelister m.m. i Excel og PDF format
Mulighed for opsætning af "sender authentication" så dine ordrebekræftelse kan udsendes fra dit eget domænenavn*
Pro
2.395,00 DKK i oprettelse*
380,-
pr. måned ekskl. moms
Kernefunktioner
Opret dine ordrer digitalt
Gem produkter til genanvendelse
Opret nemt engangsprodukter og ydelser tilpasset den enkelt kunde
Et kontrolpanel hvor du administrerer alle dine ordrer og produkter
Nemt overblik over antal enheder (f.eks. Nytårsmenuer) der er solgt og evt. salgs-begrænsninger.
Mulighed for efterfølgende justering af ordrer og genudsende ordrebekræftelse
Tilføj kommentar på ordrer så alt er registreret ét sted.
Automatisk udsending af ordrebekræftelse via e-mail
Automatisk udsende bekræftelse på evt. aflysning via e-mail
Udsende tilberedningsvejledninger sammen med ordrebekræftelsen
Inddel dine ordrer i afdelinger ved hjælp af udleveringsstyring
Fri telefonsupport de første 14 dage
Fri support via e-mail
Standardrapporter: følgesedler, pakkelister m.m. i Excel og PDF format
Mulighed for opsætning af "sender authentication" så dine ordrebekræftelse kan udsendes fra dit eget domænenavn*
E-conomic integration, så ordrer eller faktura oprettes automatisk i E-conomic
Bonprinter inklusiv online overvågning af printerens status fra CaterSys Support-team **
Automatisk print af ordrer direkte i køkkenet
Udsending af SMS med ordrebekræftelse til kunder uden e-mail adresse
Produktionsstyring på komponentniveau
Fri telefonsupport efter de første 14 dage
* Du modtager koder fra os der skal lægges ind hos dit domæne hotel's DNS opsætning. Vi hjælper også meget gerne med at lægge dem ind for dig.
** Printeren skal blot have internetadgang og ikke tilkobles en computer hos dig. Bon-papir er ikke indeholdt.
Er basispakken virkelig gratis?
Vi er godt klar over, at det kan lyde for godt til at være sandt, at Den Digitale Ordrebog udbydes uden nogen økonomiske forpligtelser. Og selvfølgelig har vi en forhåbning om, at et samarbejde med os og brugen af vores system er med til at bevise den værdi, det kan give jeres virksomhed også at åbne en kundevendt online shop via os. Men den er til gengæld god nok - Den Digitale Ordrebog kan blive jeres nye værktøj til en mere effektiv og struktureret arbejdsgang, helt gratis!
Hvordan kommer jeg i gang?
Udfyld kontaktformularen herunder, og så er du allerede i gang med at starte dit nye administrationsværktøj op. Du bliver kontaktet inden for to arbejdsdage med login til Din Digitale Ordrebog.