top of page
Den digitale ordrebog_desktop og mobil.png

Hvad er Den Digitale Ordrebog?

Den digitale ordrebog er din mulighed for at få styr på og orden i din forretning, uden de store økonomiske forpligtelser up front. Kom hurtigt i gang, så du kan oprette ordrer, sende ordrebekræftelser ud, lave justeringer i dine ordrer, danne dig et overblik over dine bestillinger - alt sammen gennem ét login. Den digitale ordrebog er specialudviklet til at danne de perfekte rammer for catere. Bevar den personlige kundekontakt, samtidig med at det bliver nemt at administrere og have overblik over dine bestillinger.

Dine fordele

Basis eller Pro

Kalender sider

Basis

0,00 DKK i oprettelse

Gratis

Ingen betaling nødvendig

Kernefunktioner

Opret dine ordrer digitalt

Gem produkter til genanvendelse

Opret nemt engangsprodukter og ydelser tilpasset den enkelt kunde

Et kontrolpanel hvor du administrerer alle dine ordrer og produkter

Nemt overblik over antal enheder (f.eks. Nytårsmenuer) der er solgt og evt. salgs-begrænsninger.

Mulighed for efterfølgende justering af ordrer og genudsende ordrebekræftelse

Tilføj kommentar på ordrer så alt er registreret ét sted.

Automatisk udsending af ordrebekræftelse via e-mail

Automatisk udsende bekræftelse på evt. aflysning via e-mail

Udsende tilberedningsvejledninger sammen med ordrebekræftelsen

Inddel dine ordrer i afdelinger ved hjælp af udleveringsstyring

Fri telefonsupport de første 14 dage

Fri support via e-mail

Standardrapporter: følgesedler, pakkelister m.m. i Excel og PDF format

Mulighed for opsætning af "sender authentication" så dine ordrebekræftelse kan udsendes fra dit eget domænenavn*

Pro

2.395,00 DKK i oprettelse*

380,-

pr. måned ekskl. moms

Kernefunktioner

Opret dine ordrer digitalt

Gem produkter til genanvendelse

Opret nemt engangsprodukter og ydelser tilpasset den enkelt kunde

Et kontrolpanel hvor du administrerer alle dine ordrer og produkter

Nemt overblik over antal enheder (f.eks. Nytårsmenuer) der er solgt og evt. salgs-begrænsninger.

Mulighed for efterfølgende justering af ordrer og genudsende ordrebekræftelse

Tilføj kommentar på ordrer så alt er registreret ét sted.

Automatisk udsending af ordrebekræftelse via e-mail

Automatisk udsende bekræftelse på evt. aflysning via e-mail

Udsende tilberedningsvejledninger sammen med ordrebekræftelsen

Inddel dine ordrer i afdelinger ved hjælp af udleveringsstyring

Fri telefonsupport de første 14 dage

Fri support via e-mail

Standardrapporter: følgesedler, pakkelister m.m. i Excel og PDF format

Mulighed for opsætning af "sender authentication" så dine ordrebekræftelse kan udsendes fra dit eget domænenavn*

E-conomic integration, så ordrer eller faktura oprettes automatisk i E-conomic

Bonprinter inklusiv online overvågning af printerens status fra CaterSys Support-team **

Automatisk print af ordrer direkte i køkkenet

Udsending af SMS med ordrebekræftelse til kunder uden e-mail adresse

Produktionsstyring på komponentniveau

Fri telefonsupport efter de første 14 dage

* Du modtager koder fra os der skal lægges ind hos dit domæne hotel's DNS opsætning. Vi hjælper også meget gerne med at lægge dem ind for dig.

** Printeren skal blot have internetadgang og ikke tilkobles en computer hos dig. Bon-papir er ikke indeholdt.

Hvordan kommer jeg i gang?

Udfyld kontaktformularen herunder, og så er du allerede i gang med at starte dit nye administrationsværktøj op. Du bliver kontaktet inden for to arbejdsdage med login til Din Digitale Ordrebog.

Roadmap den digitale ordrebog.png

Kom i gang med
Den Digitale Ordrebog

Udfyld formularen, og du modtager login til Din Digitale Ordrebog inden for to arbejdsdage.

Vælg en mulighed

Tak for din tilmelding. Du vil modtage login til Din Digitale Ordrebog inden for to arbejdsdage

bottom of page